28.10.2012

söndagschill








lite iPod bilder från typ senaste månaden. har inte orkat flytta över bilderna till datorn tidigare men här har ni nu lite. och haha tummarna är ju uppe på nästan varje bild... awesome. har inte fotat alls på veckoslutet, det har annors också varit ganska chill och så. fredag var de alltså jobb, skötte grannarna och de va faktiskt helt kiva fö dom är så gulliga och well, mitt jobb va att titta på tuomas veturi med dom och äta pizza. klippte och färgade mitt hår på lördag hos frissan och så vi vi äta i vapiano med fastern och så var jag också somsgat övernatten hos henne. idag joinade aurora och kaisa på zumbamarathon, var riktigt kul med två timmars workout. efter att jag kommit hem har jag haft familydinner och talat politik (val idag woopwoop) och så har jag tagit det lugnt och läst demi och ätit karkki. AWESOME. hade inte hunnit röra tidiningen på två veckor... nu blir det läxor och så tänkte jag vara duktig och kolla på valresultaten från TV:n. tycker det nu semiintresant hur det går till här i finland, de gäller ju beslut i mitt liv och så.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: