26.10.2012

long story bro

god fredagskväll allihopa :) idag har det också varit en finfin dag. morgonen började med att första snön låg på marken, awesome. måste åka buss men det var fine eftersom jag märkte att jag känner typ hälften är folket där. noux äger. bussen var förstås tio minuter sen så jag missade tre tåg ich kom försent till skolan, me de va också helt fine för det var min första försening under ettan. panostus eller ? skoldagen kändes jätte kort och trivs helt super i lärkan. så skoldagarna är faktiskt ganska roliga. efter skolan hände samma fenomen som på morgonen, kom hem med buss och kände seriöst typ varannan person. jag började faktiskt tycka det är kul att pka buss.

när jag kommit hem chillade jag en stund med minka, vi åt (perus vi, kommer till vårt kök och börja rota genom våra skåp...) och fixade min coola angry birds kajari. helt sjukt awesome. klockan fyra skulle jag befinna mig hos grannarna, skulle leka barnvakt. gick riktigt fintfint. kom hem typ halv tio och så hade vi familydinner med tacosallad woopwoop.

imorgon får jag sova till halv nio (heaven typ), sedan blir det frissa (måste komma på vad jag vill göra med mitt hår...) och efter det skall jag tröffa min gudmor och vi skall fara och äta och möjligtvis shoppa och så skall jag också övernatten till henne. på söndagen blir det zumbamarathon med halloweentema haha. så ha ett super veckoslut allihopa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: