30.10.2012

let's make this a good week

holahola ! har hållit på med alltmöjligt så bloggen har inte fått så mycke tid. igår var det då anyways en helt normal skoldag, förutom att jag hade mun första håltimme på typ en månad pga. att konstläraren var sjuk. kändes super konstigt men vi löste problemet med anni och anna genom att gå till butiken och köpa godis och sedan plugga.w woopwoop. efter skolan åkte vi med sara, lulu, anni & patte till myrbackas ishall för att se på evas och repsus skrinning, sjukt duktiga tjejer ! var jätte kul annors också och vi fick gratis kaka. så de va helt awesome. hade små problem att hitta hem men när jag tillslut hittat bort från vanda gjorde jag läxor i tre timmar. kan ni tänka er ?!?! helt sjukt.

idag var det inga håltimmar utan skola från åtta till fyra. har btw kommit underund med att lärkan måste ha någon hemlig plan med att fetta upp oss, vi har VARJE dag cafe med mokkarutor (och då kan man ba inte vara utan att köpa haha) och idag hade vi pannkaka till efterrätt. borde inte klaga men jag tror jag går upp typ 5 kilo i månaden med att gå i denna skola XD

kom hem tillsammans med minka och gick till mixu för att chilla och planera lite på vår traditionella halloween fest. kommer bli super, har inte varit tillsammans på en evighet så det kommer bli kulkul. nu måste jag bara komma på vad jag skall klä ut mig till. i kväll blev det ännu mer läxor och så var jag ute och springa 10 km, måste ju sportta ens lite efter allt fettande. nu blir det natinati för min del, hörs !

1 kommentti:

  1. jejej sofia hitta din blogg ! ovi ska hålla vår nästanhälsosamma november :D

    VastaaPoista

kommentarer (: