2.10.2012

modeling and stuff


huhhuh klockan är tio och tillslut kan jag ta det lungt. har varit en rolig men intensiv dag och har inte hunnit öva ett piss inför morgondagens matematikprov, men det är helt fine. hade då skolan från 10-14, gjorde nu inget speciellt förutom fixa vårt fyssaprojekt och såå. wippiduu. kom hem och chillade en stund med minka, sedan blev det photoshooting hemma hos oss. haha måste alltså leka modell för lehtikuva, så ni kan bonga en bild av mig i hesari eller me naiset typ. och i värsta fall kommer det upp en bild på mig i en skolbok, hahahahahha då skulle jag typ dö. nonej helt kul var det ju !

efter att lekt modell i några timmar fixade jag mat åt mig och åt och sedan kom kaisa & aino hit. skulle planera ett läger för småttingarna som kommer att hålla rum här om några veckor. var jätte roligt att träffa flickorna, blev nog ganska mycket mer prat och skratt om andra skaer än själva planeringen, men efter 4 timmar fick vi faktiskt ihop alltihopa till fint slutresultat ! proud of us liksom. nu borde jag kanske kolla igenom mattan och fa och sova, prov imorgon 8.10 som gäller !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: