1.10.2012

första oktober

hejsan ! idag har det varit en riktigt chill dag. hade en timme skola så jag hann fa på aamulenkki, awesome. det var jätte roligt att se kompisar efter att ha varit hela veckoslutet på stugan haha. nu har jag övat matta och ätit upp min kookosbollar (hur kommer jag klara av resten av provveckan !?!?!?!?) och nu kockar jag mat och snart blir det piloxing !!! resten av kvällen skall jag spendera med minka, orkkar inte mer med mattan haha. ha det så bra !

och så btw är det inte sjukt att det är redan oktober ? tiden far så jätte snabbt men man hinner ändå med så mycket roligt att det skulle kännas skönt om tiden ibland bara kunde stanna och man skulle kunna njuta av av livet just nu och inte behöva tänka på något annat. okej tillräckligt av det, nu är mitt ris snart färdigt så adios !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: