3.10.2012

about today

hejsan ! värsta moodswingsdagen liksom. dagen började bra för att mattaprovet kändes löjligt lätt (och man kommer igenom kursen bara med att sitta där), men på fyssa förberedelsen blev jag så sur när jag tydligen inte kunde newtons lagar osv. fast jag trodde jag var proffs på dem. efter skolan åkte vi med vive på leffa, finnkino hade superpäivä och vi kollade filmen "polttarittaret". no idea vad den är på svenska, helt perus såndär hömppäleffa, riktigt kul och avslappnande mitt i provveckan iallafall. så då var jag glad men hemma måste jag börja kämpa med jävla fyssan igen. kände mig nästan deprimerad (hahaha OBS ! nästan :D), men så tänkte jag nu räcker det och drog ut på lenkki. minka eller jonas kunde ingendera joina så jag sprang för mig själv, och egentligen var det jätte skönt. mysigt mörkt och höstigt, och så har man tid och tänka på allt och alla. hihi. efter tio kilometer brukar världen (och fysiken i sin del också) se lite mer positiv ut, och så ser den nu också. kan alltså lägga mig nöjd och belåten. sådant idag och godnatt för min del (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: