25.10.2012

20 saker om mig

hihi ganska många har skrivit sånhär kivoga listor med 20 "faktan" om sig själv alla kanske inte vet. tycker det helt super åsm och så ville jag förstås också själv göra en, och well nu när jag har tid bestämde jag mig för att skriva en fin lista på roliga saker om mig själv. 


1. jag tycker jag är ganska rolig och har ett ganska roligt liv just nu.
2. är jätte dålig på dethär med musik. lyssnar inte på något speciellt band eller artist, tycker bara om såndär "mainstream" musik som kommer från radion. musik har aldrig betytt något mycket för mig.
3. min datorns lapsilukko har flyttats till 23.00 woopwoop !
4. lyckades söndra min ipods skräm för typ en månad sen och nu är den så sönder att det bara faller glasbitar och det syns skruvar. borde verkligen gå och fixa den.
5. tycker påriktigt att matta är ett kiva skolämne och då när jag fattar det är det typ mitt favoritämne. 
6. låter jätte konstigt men jag har nästan blivit trött på att resa haha. har varit så mycket utomlands nu under senaste tiden att de inte mer så siisti att fara. med andra ord skulle en paus inte skada.
7. men väntar ändå helt massor på sverigeresan nästa vecka, orsaken är den att jag ALDRIG förut rest med någon kompis och nu kommer bästisen med.
8. jag vill ha en pojkvän. ända problemet är bara att jag vet inte VEM jag egentligen skulle vilja vara ihop med haha.
9. har en såndär syn på livet att det är fine att äta massor med herkkun bara man samtidigt också sportar. alltså det är helt okej att äta fem stycken cupcakes bara du sen i något skede far på en zumbalektion och så.
10. har ännu också mjukisdjur i min säng, måste väl ha någon att sova med haha.
11. min favoritfärg är ljusröd.
12. tycker nattorientering är den tuffaste hobbyn man kan hålla på med. skulle jätte gärna göra det men tror jag inte skulle av att springa ensam ute i en mörk skog mitt i natten.
13. ibland tänker jag på varför mitt liv är så "lätt" medan andra har det helt hemskt. klagar absolut inte, känns bara smått konstigt.
14. tycker finland är ett helt super land ! förstår mig inte på folk som säger att de flyttar utomlands genast då de bara kan. vi har fyra årstider, en vacker natur, bra social-och hälsovård osv.  
15. när jag var liten ville jag bli president. sedan ville jag bli astronaut och efter det ville jag bli polis. nu vill jag bli jurist.
16. har varit värsta harry potter och HSM fanin. kunde alla HSM sånger utantill och well kan det typ ännu också...
17. vågar inte mata hundar, tycker de jätte äckligt att de slickar på ens hand.
18. älskar K-supermarker reimari pargas. vi stannar alltid där för att köpa mat till stugan och där brukar vi alltid köpa den godaste maten !
19. har aldrig varit jätte rädd för någonting och har inte heller någo större trauman, somdagt ett "lätt" liv.
20. har en såndär kiva motorsäng som vars fram- och bakdel far upp då man trycker på en knapp, sjukt bekvämt att läsa !

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. jeeeeeeep älskar den me XDDDD värsta problemet liksom :D

      Poista
  2. ville du int bli president typ förra åre?;) hehe men najsnajs!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah kan va men ja hoppas ja fatta ren då att de int en helt realistik tanke XD

      Poista

kommentarer (: