17.10.2012

HÖSTLOOOV

så skönt. har hänt så massor och det har varit en sirkus på igång senaste två månaderna (haha menar att det har varot sjukt med nytt folk, roliga evenemang, gymnasiestudier osv.) att en vältjänad paus känns riktit bra.

skolan har å andra sidan blivit helt super, idag lärde vi oss att göra vattentäta boxar med origami och så hade vi politiker som ställer upp i kommunalvalet som debatterade i skola. så nej, gymnasiet är inte så tungt som folk säger :D iallafall inte i skolan, men genast då jag kom hem mäste jag jobba på hissaprojektet om rokokons musik, awesome or nor... sedan blev det zumba toning och senare ännu taekwondo träningar, nu känner jag mig sportig haha.

imorgon skall jag sova så länge jag bara vill, sedan baka semlor till mig till morgonmål och så hade jag i planerna att bara chilla hemma men så kom jag fram till att det är en hel del saker som måste fixas... åker iväg till berlin på fredag och före det vill jag ha alla skolsaker under och så måste jag självklart packa :D och IKEA måste kag trolige oxå besöka. men nu blir det natinati för min del !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: