18.10.2012

deutschland morgen





lite bilder från när jag besökte tyskland senast. det var sommaren 2011 och vi var på en kort visit i bremen tillsammans med mamma och lillasystern. imorgon åker iväg med turistgrupp och då blir det huvudstaden som gäller. det blir shopping, sevärdheter, mat osv. väntar massor, kommer bli skönt att åka iväga från regninga finland till berlin vart de faktsikt lovat 20 grader och solsken :)

idag har jag då inte gjort så mycket, bakade semlor och åt dem samtidigt som jag kollade på huippis och glee. sköööööööööööönt. nu söker jag efter bilder till kårens hemsidor och efter en tid sticker vi med systern till IKEA för lite shopping (haha) och köttbullar. sedan måste jag somsagt fixa läxorna och packa. woopwoop ha ett kiva höstlov allihopa, hörs !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: