16.10.2012

woopwoop

hej på er ! idag har det varit en dag då jag är väldigt glad över att jag valde lärkan, helt sjukt hur en skola orkar "satsa" och fixa roliga saker för oss. hade alltså endast två normala lektioner, efter maten var det först bobollsmatch mellan eleverna och lärarna. spelade inte själv men vi hade en fin hejarklack och det var roligt om man bortser den faktorn att det typ ösregnade och man blev helt genomblöt. sedan kollade vi på mamma mia i auditoriet, kom inte ihåg att den var så bra, eller så var det vara så kul för alla sjöng med :D efter detta kom själva alexander stubb och någon ex-fotbollsspelare och hade ett tal tilloss. hade väntat på något tråkigt, men jag hade inte skrattat så mycke på länge. haha seriöst ! och så blev det dags för lenkki tillsammans med stubb och 60 lärkor, sjukt coolt och en once in a lifetime upplevelse haha.

kom hem efter fem (wooooot) och jag behöver säkert inte ens skriva vad jag hade för planer inför kvällen... scouter ylläribonus ! ikväll hade pales och nakkis barn planerat en lägerbål åt våra barn och det gick nu sådär. så vi lekte och barnen härjade. helt chill men nu börjar det kännas som en paus från noux skulle vara på plats :D här hemma chillade jag med systern, åt kokosbollar och spelade hay day woopwoop.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: