25.10.2012

dansa, pausa, dansa, pausa







hola ! lite mer bilder från berlin, idag ville blogspot sammarbeta lite bättre :) idag har jag varit super glad över en sak, nämligen att det finns så trevligt folk i skolan att det inte känns så tungt att sitta där från åtta till fyra. måste speciellt lyfta fram gulligaste vive som alltid bakar världens godaste bakverk som vi genast äter upp, och jaa, hittills har ingen annan varit lika ljuvlig och bakat något. men tänkte faktiskt panosta och baka här nån dag nästa vecka typ en mudcake eller så. lärkan gör mig så jävla fet :D

idag var det minusgrader på morgonen, kändes samtidigt sjukt kul och inte så kul. positiva är ju att det blir vinter (helt awesome) men det negativa är ju de att jag inte mer vågar köra med käraste zippen. så det blir buss och tåg till skolan härefter och ni kan tänka er hur länge det tar... efter skolan träffade jag ändå på mixu i bussen, hade inte sett tjejen på evigheter så det var fint. när jag kom hem fixade jag planerna inför veckoslutet (dvs. skaffade jobb inför morgondagen, skall vakta grannarna) och efter en timme åkte jag iväg till scouterna. blev tre och en halv timmes scoutdos så nu klarar jag mig igen :D haha. SPA fungerade nu sådär, mixade iallafall ihop rypsolja och socker till en helt fantastisk handscrub och nu har jag världens mjukaste händer. hörs !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: