18.9.2012

en fin start på veckan



igår hade jag den mest awesome måndag på länge. jag började nämligen skolan först ett och fick sova över tolv timmar ! heaven liksom. efter att ha suttit tre fjuttiga timmar i skolan kom jag hem och åkte ganska strax iväg till logen för att testa till piloxing och zumba. och herregud, det var så massor tyngre än vad jag hade tänkt mig ! piloxing är då alltså en blandning av boxning och pilates, och det gick ut på att du hållde på och hoppa i 60 minuter till en musik som aldrig slutade och ibland höll du på med helt omögliga balansövningar. men kul och effektivt var det, så nästa vecka blir det nog pånytt !

idag måste jag vakna till verkligheten och stiga upp redan före sju. skolan gick fintfint och gud jag älskar våra mattatimmar, får alltid sluta typ en halv timme tidigare. åkte till sello och shoppade lite på sembalot före jag träffade heidi och vi åkte till oss. chillade här, talade om allt och bakade en supergod äppelpaj. på kvällen blev det ännu lenkki med jonas och nu sitter jag här med en ansiktsmask och känner mig riktigt fresh och fin. snart skall jag börja läsa på moddaboken och gå sova, ha det så bra :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: