16.9.2012

hjälppisweekend


hola ! har inte bloggat alls under veckoslutet, har nämligen chillat ute i masalas skogar på hjälppisweekend. var massor roligare än jag hade tänkt mig, har jätte chillit program och åt exact hela tiden. ni vet sådär som man gör på skriban, fem gånger om dagen och alltid en jätte stor portion och efterrätt... hade btw ingen bastu så det var ett ganska stort minus, men annors var allt fintfint. sjöng, lekte och härjade. och just det, fick en smått badass fiilis då vårt rum inte var tyst 23.00 och blev utskällda nästa dag. kände mig seriöst som en tioårig som hade i smyg ätit karkki. 

okej det blev ett jätte random inlägg, det syns kanske att man har lite sömnbrist. imorgon börjar jag ett, så jag får sova så länge jag vill. så jätte skönt ! snart blir det familydinner och så skall jag försöka kolla lite på skolsaker och så. vi har nämligen provvecka om en vecka. herre guuud !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: