3.6.2012

sommarlov


skriver nu snabbt om helgen, har inte så stor lust att blogga men har inte något mer intresant att göra så nu kommer det haha. efter avslutningen åkte jag hem och packade mina saker och åkte iväg till minkas stuga. hade det jätte trevlit, och dessutom kom deras familjebekanta dit med två trevliga killar så det var kul med lite nya bekantskaper ! chillade och gjorde lite allt möjligt natten lång och idag har vi nu inte gjort något speciellt. lata oss på landet, ätit massor och kommit hem. hemma har jag varit lite på dåligt humör, blandningen av trötthet, sorglighet och hosta är inte den bästa. och herre gud imorgon börjar mitt sommarjobb. skall vara klockan åtta i karamalmens daghem, wuhuu. kommer säkert bli super men just nu känns allt bara råddigt. nu skall jag kolla på kosto och lägga mig tidigt, skall vara pigg imorgon !

och btw hoppas verkligen att vädret skulle bli bättre. vill vara ute på kvällarna på gatan, men vem skulle villa chilla där om det är 6 grader varmt liksom ? och vi skall ändå vara ute med dagisbarnen så det skulle vara najs om solen skulle skina så skulle man bli lite brun också. och så skulle man ju få lite mer sommarlovsfiilis om solen skulle skina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: