4.6.2012

min måndag

vilho och jag !
hola ! idag har det varit en intensiv men super kul dag ! första sommarlovsdagen och jag vaknar upp klockan sju. skulle vara åtta på jobbet, som var helt super ! lekte med gulliga barn och såg lite efter dem, inte desto mer komplicerat. och att ännu få pengar av det, well that's perfekt. efter jobbet körde jag iväg till ikea och träffade petra och kia, satt där och åt och talade en lång stund. sedan måste kia åka till stallet och petra kom till oss, kollade på bilder och gossip girl och stedade kaninburen. eller jag stedade den haha. och så kollade jag desperate housewives SISTA avsnitt. måste det nu också ta slut... men snart skall jag lägga mig för att orkka morgondagen, efter jobbet skall jag vara med minka och såå, natinati !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: