5.6.2012

ipod bloggning

heissan ! idag har jag igen var duktig flicka och jobbat från åtta till fyra. jobbet är helt super och barnen är såå gulliga, fattar inte att man betalaa ti mig för att bygga sandslott och leka brännboll. och så när de ännu kommer med teckningar och storyn de vill berätta känner man sig bara så glad. men iallafall är det tungt, jag märker nog att jag jobbar åtta timmar per dag. är semi trött liksom :D

men jag vill inte att jobbet tar upp hela juni så jag försöker orkka med annat också haha. idag har jag varit på en lång lenkki med minka och snart skall jag iväg till mixu för en mys/filmkväkk ! får se vem alla som är på plats, kommer nog hur som helst bli kul att se folk man inte sett på en tid. men nu skall jag äta upp min lasange !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: