6.2.2013

today's

idag har det också varit en helt huippu päivä ! iallafall lika awesome som gårdagen. dagen börjades nämligen med provutgivning, och visst, 10 + i lång matta is the shit ! alltså kan inte fatta att jag är så bra haha. men om man får tio i lång matta får man vara lite egoistisk.

efter provutgivningarna hade vi temadag, helt chill och så. på matrasten var jag, sonja och eva på äventyr i haaga centrum, de va så mycket snö att de va påriktigt problematiskt att komma framåt haha. köpte lite karkki och så var det trevligt och se på leffa i auditoriet med lite snacks haha.

efter skolan drog jag med lula till stan och shoppade lite skolböcker på akademen. så träffade jag heidi och vi köpte hennes gammeldansskor ! eller hon köpte och jag dräglade över ljusröda hunters. sedan var vi och äta i wrong noodle bar. har seriöst aldrig fått så mycket mat framför mitt fejs. kkväll blev det ännu lenkki med jonas, och bäst av allt inga skoljuttun jeejee !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: