9.2.2013

saturday night fever

tjeeeena bloggen. har inte hunnit (kröhöm) uppdatera på en tid har haft fullt upp med lite allt möjligt. på torsdagen körde den fjärde perioden igång och jag sitter som ända ettan på en samhällslära kurs och lär mig ivrigt om EU. på kvällen blev det as usual fyra timmar scouter i noux, det var THAI-mat och lotterivinsternas uppätning som gällde.

igår var jag duktig och lämnade oläst wilma (loggade in dit och kollade att jag hade 24 olästa mejl, och vem skulle nu orkka läsa 24 mejl så jag skippade alluhopa) och kom två timmar för tidigt till skolan. mikäs siinä en riktigt fin skoldag iallafall, sara hade bakat en uber chokladtårta åt daniel på hans födelsedag så vi åt upp den på matrasten. på kvällen var vi ett par tjejer ute på stan och kollade filmen skyfall efter lite problem med biljetterna, en riktigt bra film och en härlig kväll !

idag hade jag väckning åtta, skulle nämligen ta bussen till serena med kaisa och åka lite slalom. hade det riktigt fint före min mage fick jävla problem typ en timme före vi skulle åka iväg. bussresan hem var nog den värsta, magen var såååå sjuk och samtidigt kändes det att jag skulle svimma och spy. kom iallafall vid liv hem och tackar gud för den som hittat på verkmediciner. mådde mycket bättre och fick tom. i mig mat, woopwoop. så somnade jag just sådär bara och blev väkt av min systers pianospelande (siwbdhspsndbjsps) och känner mig atm smått febrig och svag (sådär fysisikt inte psykiskt :D). blir bog hemmakväll fast det hade planerats lite chillfest i stan hos en kompis, men orkar inte dra mig dit just nu. ha en kiva lördagskväll :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: