13.1.2013

my awesome life

heeeeejjj. idag har det varit en riktigt fin dag. vaknade där efter tio och fick nästan brottom, skulle nämligen ta bussen till swinghill (haha jag bor ju där nästan) för att åka slalom med lulu och murto. sjukt roligt, fint sällskap och backen var annors också full med bekanta. helt som varenda en scout och granne bestämt sig för att komma och åka idag.

nomen här hemma har jag ätit och gjort mattaläxan (som jag faktiskt tyckte var lätt och då blir jag alltid jätte glad) och engelska bookreport så nu är den gjord också. najsnajs. börjar ju snart stressa för provveckan som är typ nästa vecka. och så kollade jag putous och survivors. borde igen ha gått tidigt och sova, det blir nämligen jumppa imorgon klockan åtta ! jeejee.

och ännu en sak här före jag går och sova. har helt hullu lust på scoutläger just nuuuuu. vill ut i skogen och chilla med kaverin och jag vet inte vad allt men det skulle vara helt kul. måste väl fixa någon selvitymisyö här snart haha. och så skall jag och minksu på eräkleikkikurssi senare på våren, kommer säkert bli helt huippu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: