12.1.2013

be yourself, act like yourself and do things you really enjoy

hejsan. för det första kan jag informera er allihopa som säkert är jätte intresserade att det faktiskt börjar kännas i kroppen efter att du skidat 20 km. kan ni tänka er, jag verkligen bara skida och skida och skida och under dessa 20 km kom säkert ingen yngre än 50 år emot mej. kände mig smått cool haha.

så när jag kom hem var jag heeeeelt död och bara låg i bastun i säkert en halvtimme. helt skönt för jag brukar inte liksom bli trött av lenkkin, zumba osv. så de helt kiva att de påriktigt känns man också gjort någonting.

så jag har varit ganska så slut hela dagen så har inte orkat dra mig längre än till grannhuset där vi hade filmkvll med bästisen. men imorgon blir det igen slalom som gäller woopwoop.

2 kommenttia:

  1. helt sjukt 20km! :D vi måst va nån da!!! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo de va verkligen ganska sjukt måst ja medge XD och jooooo de måst vi, ja ska texta dejjj !;)

      Poista

kommentarer (: