22.1.2013

huhhuh nog kan gymnasie tydligen ta sin tid ibland... egentligen tycker jag att gymnasiet är inte alls så hemskt och krävande som alla sa, men under provveckorna kan de ju bli lite mycket. har seriöst hållit på insäkert sex timmar efter skolan och fixat på allt från finska föredrag till geggaprovsövning, och så får vi ju inte glömma matta inlämningsuppgifterna vi kämpade igenom med pappa. skulle aldrig klara mig utan honom !

så förutom mitt panostusläsande har jag hunnit vara i skolan (surprice right) och springa 10 km med bästisen. var verkligen highlight of the day då jag fick för en timme komma ut och bara tala om allt onödigt med minka. imorgon blir det thank god ingen satsning, för imorgon är det balett på kansallisoopperan med familjen som gäller. jeejee skulle gå och sova tidigt idag också, men det drog visst lite ut sig. så natinati !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: