21.1.2013

dreaming

holahola. en smått effektiv dag idag. hade då skola från åtta till fyra, och morgonjumppan är faktiskt helt trevlig. de helt skönt att fatta klockan tio att man faktiskt skrinnat i några timmar då resten av skolan sovit haha.

efter skolan tog jag tåget till sello och gick runt där en stund, men vet ni jag har blivit helt kaki på att shoppa. förut älskade jag att gå omkring i butiker och köpte helatiden någonting. nuförtiden är ända butiken jag verkligen trivs bra i matbutiker. matbutiker är helt bäst eftersom du alltid hittar något jätte kiva och köpa. och så är det ju en annan sak att shoppa utomlands, men jag har blivit såååå trött på sello, omena, jumbo och stan.

anyways så efter att jag spenderat en stund i sello åkte jag vidare till ligen och var en timme och piloxa. vet inte om man kan böja ordet sådär men får nu duga. min magmuskler är sådär helt lite ännu också sjuka från torsdagens punttis (hahhahaa vitsi de nolo fö de va fö typ fem dagar sen, mpste verkligen träna de...) så mina muskler dog nog några gånger. men roligt var det och effektivt. hoppas jag iallafall. här hemma har jag övat gegga och så har jag och mamma kollat lite på resor inför sportlovet, har nån någo kivoga ideer med städer här i europa vart de kiva och åka på sportlovet. nu natinati !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: