24.1.2013

don't even think about stopping

halojjj. provförberedelse idag, vilket betyder att käraste provveckan börjar imorgon. har visst läs och gegga imorgon kommer gå fint, men börjar bli stressig för mattan för jag fattar ingenting av rationella uttryck och jag kan inte ens använda min texas. jeppjepp.

dagen har spenderats på att sitta i skolan och läsa till prov. sådär semi lame. somtuuuuuur är det scouter idag, får något annat att tänka (läs stressa på) också haha. måste inom tio minuter rusa till busshållplatsen och före det nåste jag fixa ett program åt småttingarna. och jaa, efter det blir det föreldramöte inför (eventuella) seglingen nästa sommar. smått mindfuck att jag måste också hålla föreldramöten åt vuxna. har visst också kipinä och tuula på plats så de får sköta största delen. okej nu förklara jag helt för ingående allt och nu får jag brottom, moro !

2 kommenttia:

  1. haha ojj gud tack o lov e ja int den ända som int kan använa texas! :D (DET ÄR SJUUKT KOMPLICERAT!)
    lycka till !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah i början tyckte ja den va jätte kuva men nu kelaa ja int alls va man ska gö så ja bli baa fitti på den då den int berättar svaren XD lycka till du mee;))

      Poista

kommentarer (: