28.11.2012

you will aleays be on my side and never leave me, right ?

så konstigt som det låter kan man inte bara tänka sig ett liv utan telefon och iPod efter att man blivit van att ha dem med sig hela tiden. där finns liksom ALLT. instagram, facebook, iMessage, whatsapp, musik, kamera osvosv. och idag tänkte BÅDA två gå sönder !!! min dricksflaska hade tydligen bestämt sig för att bilda en liten atlant i min träningsväska före zumban, och när jag väl märkte det måste jag fiska upp min stackas iPod och telefon. och ni kan tänka er hudan hjärtattack jag fick då ingendera gick på. värsta fiilisen jag haft på länge ! efter en behandling med hårtorken bevisade min iPod att den faktiskt är guldvärd, den steg till liv och räddade min dag. telefonen är ännu på tork och vi får se hur det blir med den imorgon. sånhär intresant roman ikväll och en fin bild av mig var jag ser ut som en hindu. gonatt !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: