22.11.2012

vardagslyx mitt i provveckan

guten morgen ! skippade taekwondon igår kväll och blev hemma och "plugga", vilket resulterade med att jag gick typ tio och sova. så det blev nästan 10 timmar sömn inatt ! just det vad som behövdes mitt i provveckan och efter pales 48.

sitter just nu i köket och äter på min omelett jag kokade ihop (blev helt jätte lyckad haha, satt ost och skinka med så det blev riktigt bueno) och kollar på huomenta suomi. och ettutre hoppar tre the baseballs pojkar i rutan och det hörs julmudik i bakgrunden. de har gjort en julskiva, awesome ! the baseballs var ganska kännt för några år sedan och min syster var helt galen i dem, så jag också fått höra en del. snart skall jag dra mig till skolan för min 75 minuters långa skoldag, hihi ha det bra !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: