21.11.2012

awesome !

julle klagade idag på att mina inlägg aldrig innehåller bilder (hehehe jag vet de super tråkit). men bloggade alltid från iPoden och det lyckades aldrig att ladda upp bilder via den. men nu testade jag och DET FUNKAR !!! är helt jätte exited haha.

idag hade jag alltså mattaprov, och det gick nog helt bra med tanke på hur omöjliga vissa av uppgifterna var... skulle aldrig klarat mig utan texas <3 sedan blev det konst och jag var helt uber snabb och förgade färdigt min teckning, vilket betyder ingen konsttimme för min del imorgon. det blir sovmorgon och 75 minuter skola. not bad. slutade då 12 idag och jag har spenderat eftermiddagen till engelskan och så bestämde jag mig för att ta en paus och baka lite keks så det inte skulle vara så deppigt och läsa till prov. och det hade jag rätt i, mycket roligare såhär :) ikväll blir det zumba och taekwondo, hörs !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: