19.9.2012

september

jeejeee instagram
usch vad jag hatar jämna veckor. det betyder skola från åtta till tre med alla läseämnen, huhhu. helt kul var det jumed alla kompisar och vives kladdkaka men att sedan ännu hemma sitta och läsa två timmar om antikens miljöproblem började redan bli för mycket. så jag tänkte ta en vältjänad paus och blogga lite. och chatta på facebook och sånt kul.

idag blir det alltså en ganska nolife dag, men bestämde mig att börja panosta på provveckan redan nu för imorgon hinner jag absolut inte och sedan är det redan veckoslut. har ännu planerna öppna så vi får se vad det blir. senare ikväll blir det taekwondo, sjukt kul för jag har inte hunnit träna det på två veckor. sådant idag, imorgon är det thank god torsdag och torsdagar är helt awesome :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: