28.8.2012

happy day


idag har det varit en bra dag. skola från endast åtta till två, det känns nuförtiden jätte kort då vi har 90 minuters timmar. och vi hade varmt mjukt ljust bröd med maten idag, haha. men glad och lycklig blev jag av det. efter skolan åkte vi iväg med heidi till stan, gick omkring lite och köpte nödvändiga saker (det vill säga provpapper osv.) och så kollade vi ted på bio. en av de mest random lefforna jag nånsin sett. och jag köpte inte karkki till leffan, utan yogurtcashewnötter. wuhuu. hemma fixade jag lite läxor och var ute med pupun, och sedan blev det lenkki men minka. älskar att springa med någon för då talar man helatiden och märker inte ens att man motionerar. snart skall jag lägga mig för imorgon blir det panostusträningsdag, skall fara på aamulenkki !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: