29.8.2012

do it like a boss


en stolt men trött tjej här hej ! idag har jag då alltså haft en superpanostusträningsdag. började dagen med att vakna klockan sju och fa ut på morgonlenkki, det var jätte skönt och inte alls så hemskt som jag hade tänkt mig. började först tio så jag hann med massor, var ute med puppen och lackade naglarna. sedan träffade jag heidi och vi åkte till skolan, hade semionödig skoldag, två timmar årsmöte, mat, en timme modda och studiehandledning då vi fick sluta 45 min tidigare. najs one !

hemma så fixade jag en hissa essä och chillade en stund med mixu & maxim, har inte sett dem på evigheter ! sedan blev det zumba toning (normal zumba med tynger) och efter det årets första taekwondoträningar ! hållde på med massa olika sparker och hade tom. kuntopiiri. så nu är jag helt slut och 100 % säker på att jag kommer att somna ganska snabbt ikväll.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: