1.7.2012

när du har madcake till morgonmål och härliga vänner är livet bra











officiellt har mitt veckoslut sett ut såhär. tältning i noux skogar med härligt folk. grillande, massor med mat, simmning, vackra solnedgångar, skratt, regn och kläder som luktar rök. egentligen har jag träffat halva släkten och ätit ännu mer. 

på lördagen kom jag hem tolvtiden, bytte om lite kläder och så och så åkte vi ut till porkkala och hälsade på mina kusiner på deras stuga. helt kul och så, kom hem via citymarket i kyrkslätt och genast då vi kommit hem åkte vi iväg till min gudmor och firade hennes födelsedag med mer mat. tiotiden körde jag tillbaka till noux och chillade natten där. kulkul. och btw inga jobbdagar mer och det känns faktiskt som sommarlov nu !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: