29.6.2012

nu är jag officiellt på sommarlov

yeah. sista jobbdagen och första lönedagen. jag är rik just nu.

hade sådär konstig fiilis på jobbet, när man visste att man inte mer konmer tillbaka och ser människorna pånytt. barnen har varit jätte gulliga och jag har verkligen lärt känna dem, så de nästan sad att sluta.

njuter nu av sommaren ute på terassen, slutade redan två så jag har hunnit kolla två survivors avsnitt (älskat programmet XD) och ätit mokkarutor. snart skall jag packa och åka iväg till butiken med oscar, sedan blir det tältning med lite folk ute i nouxs skogar (: ha det så bra !

2 kommenttia:

  1. jejj vi måst fa nån da ti stadikkan o simma ingen vill aldri simma/hoppa när ja e dä me folk :D om du kan va nån da nästa vecka så text me! ;D

    VastaaPoista
  2. jooo de ska ja ja e på stigan typ helatiden men om ja kmr hem så tekstaa ja dej !:)

    VastaaPoista

kommentarer (: