1.6.2012

dagens shopping

och en egopic ! det var länge sen sist haha.

ett halft kilo godis...

prisma wtf ?

jeansshorts vero moda 29,95 / röda shorts lindex 22,95

bikini lindex 4,95 per del

coolaste skorna jag aldrig sett ! crocs ballerinan från martin's 39,95

och en fejk onepiece från PRISMA !
efter skolan åkte jag iväg till sello och mötte upp mamma där, måste köpa lite kläder till jobbet som börjar på måndag ! kan inte gå omkring i minishorts så köpte ett par lite längre shorts. behöver inneskor för att alla använder såna på dagis, och så hittade jag dessa super coola crocs ballerinan :) bikinin var så fina och billiga att jag nu bara köpte dem fast jag har redan tusen andra bikinin haha. och en ny onepiece ! en inte så dyr som man kan använda ute i skogen utan att vara rädd att den blir smutsig eller så. NAJS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: