13.5.2012
vällskog
tänkte berätta snabbt lite mer om hjälppisweekendin här :D åkte alltså då iväg på fredag med petra och matias till vällskog, matias körde som en galning på krokiga vägen och jag är glad jag inte höll med skoban i den takten haha. kom då fram till vällskog och herregud vilket slott, hade väntat mig en skruttig stuga men det var ju helt sjukt stort, nästan fancyt hus :D fredagen va mest chillande och så, kollade på finland-canada matchen som finland måst gå och förlora :( lördagen var det skolningar och mat helatiden, herregud vi åt massor :D sextiden blev vi välsignade och så måste vi åka hem. skulle gärna ha stannat kvar, men nu lever jag i väntan på nästa weekend haha.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
kommentarer (: