vad händer finland ?!?
först förlorar vi 5-2 mor canada och idag 5-0 mot USA, vad är problemet ? inte ett enda mål ? nej gud kämpa på lite ! jag dör om vi förlorar imorgon mot kazakstan. seriöst. och så spelar vi igen mot USA nästa torsdag, och jippijei faller vi ut ur hela mm om vi inte vinner de spele. nomen lite positivare saker nu, jag bakde en supergod limecheesecake idag och så har jag bara 3 dagar kvar i grundskolan ! najs eller hur ?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
kommentarer (: