27.8.2012

just chilling

denna bild bara för att det var så vackert väder här i finland idag
hola ! en helt perus måndag bakom mig. skola från tio till fyra, vi hade också nån konstig 2 timmars paus där emellan så vi åkte med vive och mette till sello snabbt. efter skolan har jag inte gjort något speciellt, förutom chillat med min familj vid matbordet, haha. så det har varit massor med läxor och städning av rummet. och just det, började också fixa på min egna kokbok. haha låter fint men jag tänkte bara skriva ner lite av mina favoritrecept så att jag inte tappar bort dem i framtiden. imorgon blir det leffa med heidi efter skolan, super kul för jag kommer inte ihåg senast då jag skulle ha varit på bio. men snart skall jag lägga mig, adios !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: