2.3.2013

SUNSHINE

oj vilket härligt vårväder ! försökte gräva fram mina solglasögon men hittade inte ett endast par... sjuk är jag visserligen ännu också, får världens hostattack genast då jag rör ens lite på mig, så det blir nog inga masterplans idag heller. hur kan det hända sig att jag är nästan två veckoslut efter varandra sjuk nu då jag annors alltid är frisk? nästa veckoslut får jag lov och vara okej, nämligen då blir det årets första scoutläger. jeppjepp.

igår drog jag mig ändå till skolan, vet nu inte hur vettigt det var menmen. blev halft tvingad på kvällen och gå se på systerns balettföreställning i sello salen, helt fine eftersom minka också var där och jag ändå inte skulle ha kunnat göra något :D sen ännu fancydinner på Carlitos och sen hem och sova. party hard fredag indeed.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: