26.2.2013

we can finally see the sunlight

morjeeeeenssss. vorde fokusera mig på tyskan men det känns inte sådär himla intresant, så jag sitter istället och proppar imig candy kings och leker med iPoden. nolooooooooooo. sku säkert IGEN börja med herkkulakko, annors sitter går jag bara omkring och äter och så blir jag vara sur på mig själv. första världens problem indeed... finns ju värre saker också.

nomen morgonen var då riktigt lyckad, lyckades stå på busshållplatsen och låta bussen köra förbi och hoppa ut ur ett A-tåg för det var så fullt (fråga kaisa och ale) så kom smått sent till hälsokunskapen. skoldagen var nu helt löjligt kort, slutade redan 11.45 och så blev det lunch med mami på teatteri. kunno fancyt ställe med jätte goda sallader. och just de, bongade cheek i bordet bredvid. shoppade lite skolgrejjs och kom hem med minka, long time no seen. så kul var det före hon måste hem och öva fyssa och så lämnadr hon mig hit med min läxhög. på kvällen blir det thank god lenkki med jonas, woopwoop.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: