5.2.2013

vilken fin dag idag

idag har det säkert varit den bästa tisdagen i mitt liv. kanske inte riktigt men vlose enough. ni är säkert intresserade på varför så här kommer en liten lista !

-fick skjuts av pappa till tågstatioen på morgonen, behövde inte gå i snöstormen !
-skrev mattaprovet och var helt on fire, kändes helt löjligt enkelt så vi hoppas på ett fint nummer imorgon...
-hade en del provitgivningar och fick typ bättre än förväntat i alla ämnen, bäst av allt 55 p i modda essän jag tyckte var helt dålig haha.
-jag och julle hann från hoplax, via matbutiken, till vår buss som startade 9 minuter senare från leppävaara !
-vi bakade världens godaste chokladcookies, omnom.
-var ännu extra sportig och skidade 11 km i denna snöstorm, proud of myself atm.

jejer sånt trevligt idag. en riktigt fin dag somsagt. fotade massor och skall lägga bilderna upp på bloggen genast jag får dem på datorn, de är verkligen sevärda haha. väntar helt massor på matta provutgivningen imorgon, vill sååååå ha ut mitt prov och se hur det sen gick. imorgon blir det dessutom temadag, skolboks shoppning och ätande med heidi ! natinati :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: