4.2.2013

sofia fixar

hooollaaaa. semi retarded dag idag. är på riktigt fint humör nog men alla andra tycks vara helt sekasin idag :D först engelskaprov och det gick helt fine. så har nån vettig människa sättit ett typ två timmars hål före provföreberedelsen så. chillade med anni och sonja och försökte räkna matta, är sådär smått rädd inför morgondagens prov eftersom alla säger det helt super svårt. så jag har övat matta och ätit runebergstårtor.

så har jag också fått leka lite jursit idag då jag läst igenom hela lagen om lotteri och sånt. ääääälskar det när folk börjar pätee om saker de egentligen inte vet ett sk*t om. fast sen är de ju helt jees och owna alla vuxna också. så plus minus noll blev de här också.

nu orkkar jag inte mer räkna matta, x och y får gå och hoppa på jupiter för jag tänker gå och skida med mamma. riktigt hejsan måndag här. hahha låter jätte negativ fast egentligen är jag somsagt påriktigt riktigt nöjd och glad. hörs !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: