12.2.2013

öikkelis pöikkelis

hallleluuuja I survived this day. var nog en sån hullu dag att ei mitään rajaa. roligt har det varit, ibland för mycket men iallafall är helt död och det är bara tisdag. idag var det "blivande yrke" dagen i lärkan, så halva lärkan var utkkädda till doktorer och halva till businessmen/women. och så fanns det några söta bondar, lufeguards och piolter också på plats ! helt sjukt voolt. hade håltimme idag och gick med anni på skolans punttis, blev nu inte så panostus som förra gången men bättre än ingenting haha.

sista timmen skulle jag ha samppa, men eftersom alla tvåor hade gammeldansövningar så fick vi välja mellan att diskuttera på tumis om EU eller gå hem. well, that's a tricky question. åkte istället till sello med repsu och shoppade lite, måste belöna mig eftersom jag fick så jäkla bra betyg. tre fucking tior !!!!!!!!! känner mig helt ubert klok, smart och vis och awesome. så det blev 10 i lång matta, biolla och gegga. måste ju bara leso lite.

så började värsta hell, nonej skojjar bara med kårens laskiaisrieha var det iallafall på kvällen. VAD har jag tänkt på då jag lovat fixa ihop allting ?!?!? nomen det gick riktigt fint och vi tjänade faktsikt helt trevligt med pengar. hann faktiskt inte åka pulka alls under hela kvällen, men så går de väl ibland... här hemma har vi försökt reda ut om vi skall flyga med SAS eller norwegain till Split i somras, ni kan aldrig gissa hu svårt det också är. nu natinati !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: