19.2.2013

moooorjens. tisdag idag visst, kunde för min del vara vilken veckodag som helst, är ju på lov så de inte desto större deal haha. dagen började inte sådär jätte trevligt, måste besöka tandläkaren i esbo centrum. har inget emot tandläkare, har aldrig varit rädd för de eller något men liksom jävla hemska äckliga skrämmande esbo centrum. vet inget annat ställe jag hatar så mycket... kan ni tänka er att vessorna i barn- och ungdomars tandläkare hade såndärt äckligt blått ljus för att inte narkomaner skall se sina blodådror... alltså så jävla sjukt, blev så jävla chokerade över hur människor beter sig. så snälla ni, undvik esbo centrum, de helt obehaglit på en tisdagsmorgon klockan tio...

nomen lite kivogare juttun, måste komma till något fancyt ställe med fiffiga människor så jag åkte iväg till elixia och tränade riktigt ordentligt, och i bastun efteråt kändes det som världen kanske inte är helt hopplös. kom hem alldeles död och åt och nu kollar jag på america got talent, vitsi så tufft program haha. snart skall jag fixa mig och åka iväg till eva, det blir tjejkväll där med bästadte flickorna jepajee ! hörs :)

2 kommenttia:

  1. Ha du elixia kort?:) du måst komma me mej nån gång!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nääää :( ja hade baa såndär som man fick en vecka gratis haha:)))

      Poista

kommentarer (: