3.2.2013

live while we are young

söta vi - bästa kusinerna pigga på en söndagsmorgon för ett par veckor sen


lite duckface och peiliteini måste man ju vara ibland visst XD

hahaha svenska samskolans abibyxor !

hos luluu förra veckan !

före jag städade mitt rum...

och efter jag städat mitt rum !


jeijjj nu fick jag igen lite fresha bilder på bloggen, de så kakit med en söndrig iPod så jag kan aldrig fota med den... och de så jobbit att fota med järkkären så därför blir det sånhär bildbomber lite mer sällan haha. nomen här fick ni se lite av mitt januari, som var riktigt trevligt fast det nu inte hände något super speciellt. vänner, skola och träning, det har det mest gått ut på. ser fram emot februari och våren som är på kommande, och speciellt sommaren. kommer bli den bästa någonsin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: