13.2.2013

kortsagt har min dag gått ut på skola och efter det träffade jag petra och åkte till elixia, det var tutustumispäivä där så jag kom gratis och puntta woopwoop. var super fancyt och imponerande haha. nomen tränade in en timme med olika alla möjliga maskiner från crosstrainers till hulluga magmuskelmaskiner och efter det gick vi på en timme som hette power... tänkte dö dit typ 1836202927 gånger och mina muskler kommer vara så sjuka imorgon, men effektivt var det ju... och jaaa, så kom jag hem, chillade med minka, åt, kollade på suomen leijonaluola (helt jätte läppä XD) och försökte göra inlämningsuppgifterna men så hittade jag alla memen så de blev nu lite de. OCH JAG, KALEVI OCH OSCAR HA IALLAFALL BESTÄLLT FLYG TILL SPLIT, OM 121 DAGAR ÅKER VI WOOPWOOP !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: