20.2.2013

hejjjsan. idag kändes det faktiskt i muskelerna att jag tränat här några dagar i stärck. det var nämligen så fint väder på morgonen att jag tänkte fara och skida litegrann... well, kan bara säga det att skida 18 km med muskler som inte riktigt vill sammarbeta går inte sådär direkt jätte fort. alltså de jätte konstit för de känns liksom inge värk eller så, men genast man försöker göra något är det som man inte skulle ha några krafter alls. så de va semi nolo när alla mummon skida föbi mig, men nojoo helt jees va de ju iaf ! hade tänkt gå på gymme idag också, men de skulle nog inte ha blivit till någonting så jag blev hemma och äta och se på TV istället. riktigt nöjd faktiskt med det.

nuuuuuuuuu borde jag packa (varför blir det alltid last minute XD) och sedan först ta mig till järnvägstorget och därifrån med tåg till nyslott. hoppas på free wifi i tåget, annors blir det inte sådär värst mycket uppdatering på de kommande dagarna. ha de så braaaa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: