16.2.2013

happy holidays everyone !

holaaaaa. blev ingen bloggning igår eftersom allt var så awesome och så så jag orkkade inte börja blogga. i skolan var det så gammeldans, alla var sååååå fina och stiliga. sötaste heidi såg ut som en prinsessa och vitsi jag väntar nu på min gammeldans ! endast 364 dagar kvar höhö. och jaaa, ingen hade berättat om nån vals till mig så var helt chokad då jag blev sen frågad och dansa. vitsi de va rolit också ! fast välj ni inte hunters till dansgolvet, var smått konstigt...

så åkte vi iväg på kaffe med eva, eller vi skulle fara på kaffe men det var så fullt över allt att det blev spice ice istället. chillade där och talade om allt , var riktigt mysigt. sen måste jag åka hem, emma åkte idag iväg på skriba sä vi hade familjkväll igår med raclette omnom.

nu är det sportlov och på sportlov skall det skidas. alla åkte iväg till ruka eller levi eller dubai och jag blev hemma, första gången på säkert fem år, men tänkte nu iallafall ta och skida lite. pirttimäki blev det sen med mami här på morgonen, helt chilli nästan 20 km. idag skall jag vara helt uber och städa mitt rum, göra alla läxor, skicka arbetsansökan och hoppeligen ännu hinna på lenkki så jag kan sen hålla på med allt roligt resten av lovet. adios !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: