1.2.2013

favoritdagen bästa veckodagen

hejjsan och god februari gott folk, tyckte de va smått roligt när månaden byttes för en minut sen. tuffa grejjer indeed.

skulle säkert inte ha bordat skriva dedä blogginlägge på morgonen, missade bussen men var så ninja att jag iallafall hann till skolan. åkte sen dessutom 28, gud vad morgonen piggas upp av massor bekanta i bussen !

skoladagen var nu helt okej, inget soeciellt där. grönsakslasagnen lät inte heller så lockande så jag pkte rakt hem via butiken. hade kunno panostus och fixade kycklingspasta, kastade i vara typ allt jag hittade här hemma och det blev super gott ! kollade på TV i några timmar, vitsi så sköööööönt. ni vet man kan ba sitta och stirra och inte behöva tänka på något. så skulle det läsas på finskaprov, men det var tydligen så intresant att jag lyckad somna...

ikväll blev det scouter, först småttingarna (fick ännu en till pojke till vår grupp, nu e dom typ 20 jejeee mysigt) och så skippade vi skrinningen pga. kakiga vädret. blev nu ett semi retarded möte. visste inte det var så roligt att söka upp lotterivinster som att man tänker tappa andan då man skrattar... med rätt folk går det visst :D

tänkte satsa och komma hem itid och läsa finska, meeeeen så blev vi ute med minka och vili och chilla. tänkte typ frysa ihjäl mig, men awesome var det ändå eftersom jag saknat alla kvällar vi chillat på vår gata. nu har jag ätit och lämnat finskaövning tills nästa morgon, gonatt !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: