25.1.2013

the impossible

holahola. fredag IGEN, denna vecka har faktiskt bara flugit förbi. första provet idag och jag känner mig riktigt nöjd, oxh mest nöjd är jag över det att jag inte stressade sen sist och slutligen alls över den saken. efter en moddatimme och tortillas i skolan åkte jag med sara och lulu till sello och kollade filmen the impossible. filmen var verkligen äkta och så sorlig att tårarna bara rann i vissa ställen. känns så konstigt att jag själv också varit två gånger i thailand då sånhäna hemska saker hänt där...

efter filmen måste flickorna åka iväg och jag blev i sello och väntade på pappa, måste köpa nya skidmonon eftersom mina gamla gått sönder. skidat tydligen för mycket haha. nomen hittade ett fint par och imorgon skall jag fara ut till spåret och testa dem. gick också till matbutiken, och de ju de bästa som finns. typ. gammal bild på mig och lulu ännu :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: