29.1.2013

ibland duger det nog riktigt fint med provvecka. hade två timmar skola idag och nästa prov är på fredag, jag har ju för mycket fritid atm haha. skolans laxfrestelse lät inte så lockande så jag åkte genast hem efter biolla-provet och fixade ihop en panostuslunch med omeletter och appelsiner. omnom. så kollade jag putous och städade mitt rum (!!!!!!!) hade planerat fa ut och skida men eftersom det är plusgrader (i slutet av januari då vintern borde vara som bäst...) gick jag hellre ut och springa 10 km i slask. najsnajs.

nu är klockan typ fem (om jag slutat fyra skulle jag vara hemma typ nu) och har redan hunnit göra en massa. vet seriöst inte vad jag skall ta mig till denna tisdagskväll. hittar väl på något roligt. jeeeeee sommmmaaaar.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: