16.1.2013

make it even better

hejjjsan. sovde 9 timmar förra natten men tänkte ändå typ somna på varenda en timme i skolan... kan man sova för mycket eller är det bara vissa ämnen (läs läraren) så tråkiga att man vara vill gå i dvala och vakna när rasten börjar. haha nu blev de roligt.

började alltså först tio idag och slutade redan tre, så en relativt kort skoldag idag. efter skolan hade jag inget soeciellt och kom bara raka vägen hem, blev så chokad då jag märkte klockan var fyra då jag sen rullat hem. dit får ju dagen typ. kollade på TV, åt, gjorde mattainlämningsuppgifterna och läste geografi... sånt trevligt tills jag klockan åtta träffade jonas och får på lenkki jejee. så helt bra fiilis nu (:

imorgon är det redan favorit vardagen, torsdag nämligen med scouter och håltimme. tänkte med eva satsa och gå puntta i skolan punttis imorgon på hålet, får nu se vad de blir haha. har typ varit två gånger på punttis i mitt hela liv, diggar med zumba och lenkkin osv. :D och så blir det årets första riktiga scoutmöte, först småttingarna jag inte sett på en evighet och så har vi helt awesome planer inför hemmopuumiens möte. och i övermorgon fredag ! nu blir det natinati och sweet dreams av ashton kutcher.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: