18.1.2013

catching up

hola ! fredag idag woopwoop. morgonen började sjukt trögt och vi tänkte somna med mette under moddan, men så fick jag veta att anni har samma position hål som jag nästa period och att vi kan tillsammans gå och puntta och då blev jag glad. och resten av dagen har sen varit helt awesome, är så glad att jag går i lärkan hehe.

efter skolan åkte jag till sello och träffade ida. hade inte setts ordentligt på heeeeelt sjukt länge och vi har gått på samma klass i tio år så det blev mycket att catcha up. satt på robert's coffee i nästan tre timmar och talade och jag år årets första fastlagsbulla, omnom. träffade massor bekanata och alla var påväg till punttis och vi bara satt och skrattade åt oss själva som fettade istället på cafe. nu har jag inga desto större planer för kvällen, men imorgon blir det party hos kusinerna :D


2 kommenttia:

kommentarer (: